الذي قد يصل في الحمار على والدك

Den 17-årige hf-studerende Nikoline Astrid Nielsen indspillede for få dage siden hyldestsangen ”Farlig Romance” til Kurt Westergaard.

Siden har videoen fået stor opmærksomhed i landets medier såvel som på YouTube, hvor den 17-årige har uploadet sin hjemmelavede musikvideo.

Hendes åbenlyse støtte til den kontroversielle tegner er imidlertid ikke faldet i god jord hos alle, men trods trusler via sms og Facebook fortsætter Nikoline Astrid Nielsen ufortrødent sit foretagende.

Hun har derfor arbejdet på en engelsk version af sin hyldestsang, som torsdag fik premiere på Facebook-gruppen ” Nikoline Astrid Nielsen Official Support Group”.

Herfra kommer der en varm bølge af respekt for Nikolines mod. Flere danske piger på banen, tak!

3 kommentarer

  1. Du skal lige rette – du kalder hende karoline istedet for Nikoline i din undertekst. Og jeg kan stadig kun kommenterer via log in på WordPress.com, hvor jeg ikke er for evigt.

    • Det er da underligt med det login – jeg har ellers fjernet det. Prøver at kigge nærmere efter…

      Iøvrigt – tak for tipset med Nikoline – det er rettet nu.

  2. Og du skal ifølge min opsætning IKKE være logget ind for at kommentere – jeg ved ikke hvad der er gang i. Se tilsendt email.

Der er lukket for kommentarer.

