Karen Thisted amok igen

Uddrag af skildring fra Politiken om hystaden Karen Thisted – hun skal vist til at passe på sit kredsløb, ellers ender det med bommesislag for åben skærm.

Karen Thisted

Mogensen gjorde Thisted rasende

Gæsten var journalisten Karen Thisted, og emnet var hendes (usle og feje AL) kritik af Muhammedtegneren Kurt Westergaard.

På et tidspunkt blev Karen Thisted spurgt af paneldeltager og politisk kommentator Peter Mogensen:

»Har du tænkt på, at dine meninger nogle gange kan blive overfortolket, fordi du har den stemme, du har?«.

Ifølge Billed Bladet blev Thisted først synligt berørt af bemærkningen, men vendte siden situationen til vrede:

»Sådan et spørgsmål ville du aldrig – aldrig – have stillet til en mand«, rasede Thisted, der ignorerede Peter Mogensen under resten af interviewet.


»Som jeg husker ordene, så talte vi om, hvem der kunne være spindoktor for hvem. Og jeg mener stadig, at hvis jeg var Karens spindoktor, ville jeg fortælle hende, at hendes meget markante stemmeføring nogle gange slører for hendes budskab. Og ja – det samme ville jeg da sige til en mand, hvis det var aktuelt«, siger Mogensen.

3 kommentarer

  1. Hun bryder sig generelt ikke om kritik!
    Hendes stemme minder mest af alt
    om en rejekællings.
    Kvinden er utålelig både i lyd og billede.
    bernadotte36
    16.januar 2010

  2. Tillad mig at bringe et læserbrev fra Ekstrabladet:

    Øksemanden bør idømmes lovens strengeste straf:
    En time alene med Karen Thisted hjemme på hendes bedetæppe. Derefter vil han flygte ud af landet og aldrig vende tilbage. Derved sparer samfundet en masse penge til tålt ophold m. v..

    Mange mener dog, at en time alene med Karen Thisted er i overkanten.

  3. Tankevækkende,disse folk der er så bekymrede over “tonen”i debatten,har helt åbenlyst ikke noget problem med egne perfiditeter! De har travlt med splinten i broderens øje,men kan ikke se bjælken i deres eget!

Der er lukket for kommentarer.

