Sådan fejrer perkerne jihad, når vi andre fejrer nytår

Jihad. Muhamedanerne smadrer bevidst kristne præster i Danmark nu. Pas på, Kjeld Holm!

Hvorfor tror jeg det drejer sig om muhamedanere? Jo, de var fire mod én, og etniciteten er sløret. Og så gik det ud over en kristen præst. Havde det været kornblonde danskere, skulle i bare se løjer.

Men selvfølgelig har episoden INTET med islam at gøre – gudfaderbevares! Det var bare fire unge stakler, som misrepræsenterede islam.

00:30 – 01. jan. 2010 | Ritzau /112

Præst sparket i hovedet i København

Groft overfald på gaden i København efterforskes af politiet, der søger vidner, som så fire unge mænd sparke mand i hovedet.

Volden udspillede sig på Thorsgade onsdag klokken 19.35.

Præsten blev sparket flere gange i hovedet og blev derefter bragt til skadestuen til behandling, oplyser Københavns Politi.

Betjente forsøgte at finde de fire unge, men det lykkedes ikke i første omgang.

Derfor beder politiet på Station Bellahøj eventuelle vidner om at henvende sig.

2 kommentarer

  1. Jeg kan rent faktisk klage over at jeg føler mig krænket over ordet “perker” bare lige så du ved det…

    • Jeg føler mig ikke krænket – jeg ER krænket over, at I perkere i det hele taget er her. Der er aldrig nogen, der har spurgt befolkningen, om vi ville belemres med jer. Så hvis du ikke kan lide duften i bageriet, er der ca. 50 muhamedanske lande, det står dig frit for at flytte til, perker.

      Iøvrigt bliver dine kommentarer fremover konsekvent slettet.

Der er lukket for kommentarer.

