Ny blog på TV2’s site

Jeg vil her undtagelsesvis bringe udvalgte bidder fra en ny blog, som drives af en 28-årig muslima under pseudonymet hassinaramhadi. Hvis det ikke havde været så sørgeligt, ville det have været direkte til Cirkus-Revyen:

Så jeg vil gerne gå i skole og lære noget nyt. Der er noget, som hedder åben uddannelse, hvor man kan lære på et halvt år alt om internet og samtidig blive journalist.

Fint at du vil lære noget, men “alt om Internet” + en journalistuddannelse tager nok lidt længere end et halvt år.

På  den måde kan jeg blive bedre til at hjælpe mine venner og skrive det rigtige om dem og ikke som det er nu. At alt, hvad der skrives om Tingbjerg for eksempel bare handler om kirken og præsten, som ikke vil være der mere. Men han er jo også specielt, og det kan man ikke så godt lide når man er muslim. Imam siger klart at det ikke er normalt.

Og videre:

Her har jeg et bevist tegn fra Allah. Han siger jogså selv i Koran 41:53 “Vi vil vise dem Vore tegn i horisonterne og inden i dem selv, indtil det står klart for dem, at det er sandheden.”

allahclouds.jpg

Bevis: Der står nemlig Allah, ja der gør!

Der findes mange beviser på at Allah er den eneste Gud i universum. Hvis man ser den aftegning, der findes på denne gris – på billedet – kan man se, at der på arabisk står “Allah er stor”.

Det er kun muligt for en altvidende Gud at gøre sådanne mirakler. Jeg kan nu ikke lige forstå, at det findes på en gris. Men Gud  ved jo bedre end mennesket, som der står i vores Koran.

Schwein2.jpg

Hvis man kigger godt efter (klik for større billede), kan man se, at der står noget arabisk skrevet med tusch-pen. Et uomstødeligt bevis - men på hvad? (AL)

Det er mange som kritiserer mig og kalder mi en hel masse sager fordi jeg tror på Allah og Hans prophet Muhammad (pbuh) og det de sammen har skrevet i Koran. Mange tror at Muhammad var en ond meneske.

Det var en gang hvor Muhammad (pbuh) havde en jødisk nabo, som ikke kunne lide Muhammad (pbuh) og så derfor hver dag kastede affald ind i profetens have. Men Muhammad (pbuh) vidste at den gamle jøde var syg. Så han gik ind til ham og hjalp ham med det daglige liv i stedet for at skælde ham ud, for at han kastede affald ind i hans have! (Det er i sig selv et mirakel!)

Jeg synes at det er et bevis på hvor god Muhamad (pbuh) var og hvorfor vi muslimer elskar ham mere end selv vore egne børn!

Ja, han var en dejlig dreng:

In 627, when the Quraysh and their allies besieged the city in the Battle of the Trench, the Qurayza entered into (eventually inconclusive) negotiations with the besiegers.[8] Subsequently, the tribe was charged with treason and besieged by the Muslims commanded by Muhammad.[9][10] The Banu Qurayza eventually surrendered and all the men, apart from a few who converted to Islam, were beheaded, while the women and children were enslaved.[9][9][10][10][11][12]

Men right on, Sis – det er da bedre at du debatterer end bare hører på imamen – du kunne måske få et par små aha-oplevelser (selv om jeg tvivler). Hvis du havde været dansk, er jeg ikke i tvivl om, at du ville være blondine… (undskyld, piger)…

Et tip, som måske vil vælte en del af dit verdenssyn (klik på Fatima):


Slutter lige af med et billede mere fra tøsebloggen – bare så vi har begreberne på plads:

Rollemodeller

Rollemodeller

Hat tip: Snaphanen

