Burn your bra

Kvindernes Internationale Kampdag – se Sara Azmeh Rasmussen brænde en burqa til demonstrationen i Oslo – læg mærke til reaktionerne! Klik på linket for video på VG.no. Hat tip: Snaphanen

En modig kvindesagsforkæmper!

En modig kvindesagsforkæmper!

Og så skam jer, alle I hønsestriks-madammer med Kalsø-sko, Fjellräv og tolerance overfor alle kulturer – undtagen vores egen! Og ikke mindst KVINFO og Pernille, den nye socialdemokrat, som ikke med et ord nævner islamiske medsøstres stilling i det danske samfund.

Damer med karriereaspiration (eller et solidt job i den offentlige sektor), solid forankring på venstrefløjen og blødende hjerter prøver at standse kvindehandel (al respekt for det) og kriminalisere prostitutionskøb, men ignorerer alle de islamiske kvinder, som holdes i et jerngreb af deres familie og/eller klan. Og som for resten også sælges klanerne indbyrdes imellem (dowry). Islamiske kvinder betragtes af islamiske mænd som køer, der kan lave mad, gøre rent, sprede ben på kommando og føde børn.

Sig mig piger – undgår I bevidst at nævne disse undertrykte kvinder, fordi i er rædde for islamiske mænd? Jeg nægter at tro, at I er så ignorante! Hvis I ikke er snot-dumme, må det være mod bedre vidende at I undgår emnet.

Næ, må jeg så be’ om piger som Sarah!

12 kommentarer

  1. ##ADVARSEL##
    Til alle der ikke forstår ironi og sarkasme: Der kan forekomme ubehagelige scener nedenfor.
    ###

    Hvad for NOGET???

    En FEMINIST(!) som påstår at islam er kvindeundertrykkende, hvad i alverden bilder hun sig ind. Hun forråder jo dermed sin egen og sin ideologis linje gennem de sidste 30 år om at hente så mange mørkhudede kvindeundertrykkere herop som muligt, og derefter at kalde den hvide mand et dumt svin, mens man vender det blinde øje til tyrkisk hustruvold osv.

    Jeg synes simpelthen ikke det kan være rigtigt at feministerne nu begynder at vågne op og se hvad de har gjort, for derefter at vende på en tallerken. Det er jo direkte en hån mod det hellige, multikulturelle paradis, som de har været fortalere for gennem en årrække.

    Hvis feministerne fulgte deres overbevisning fuldt ud, burde de gøre det obligatorisk, at danske kvinder skal begynde at gå med tørkæde, for at undgå at blive kaldt luder på gaden. Desuden burde samtlige danske kvinder få skåret klitoris og skamlæber af med et rustent barberblad som en sympatitilkendegivelse overfor deres somaliske medsøstre.

    Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at der stadigvæk går etnisk danske kvinder rundt i dette land anno 2009 uden at have fået lemlæstet deres kønsorganer. Det betragter jeg som en hån og provokation mod det multikulturelle paradis, som vi alle burde hige efter med længselsfulde, våde øjne.

    Kom nu, femi’er, hvad venter i på??? Tror i det er for sjov i har fået tildelt 8. marts??? Og når i kommer frem fra busken med brækket næse og blod ud af skridtet efter et “møde” med 5 arabere, så vid at i kan være stolte af jer selv for at have sikret en vidunderlig fremtid for jeres døtre på et tidspunkt.

    @Anna: beklager denne “spamming” på din blog, men jeg kunne ikke lade være med at benytte lejligheden, nu hvor femierne begynder at bevæge deres to eneste hjerneceller.

    DRÆB DEM I ALLAHS NAVN, SOM PÅSTÅR AT IZZLAM ER VOLDELIG.

    • Altid godt med lidt arabisk-inspireret retorik… :-D

    • det pudsige er at 8 marts have 2 demonstrationer, 1 for kvinders rettigheder for prostitutuiion og 1 et andet sted imod prostitution.

      gad vide om den ene gruppe var feminister og den anden prostituerede.

      Der er også kvindetroeende For Tørklæde og andre der betragter det som undertrykkende. Skal man tage tørklædekvinde på ordet er det altså deres eget valg, mens udefra ligner det mandens/relgionens valg, men sådan er der mange måder at se på.

    • Jeg synes der er kuk i rækkefølgen af svar/kommentarer men det er nok bare mig og måske heller ikke så vigtigt.

      Jeg tænker meget på det de i norge kalder snig-islamisering.

      for mig – på privat basis – kan folk tro hvad de vil, mens på et offentligt plan synes jeg det rimelige er 0 religion, altså helt adskillelse af stat/religion.

      Og islam har mange voldelige ting på tapetet, men for 1000 år siden var det de kristne fundamentalsiter/korstoge, men min tanke er i virkeligheden om det er en stemning/ideologi der er det agressive, som vinder frem snarere end gud hedder allah eller jahve. Fordi en tanke i hovedet er dog uskadelig, men udføreslen er ideologisk og pt er islamisme det toneangivende, og det var det samme i nazitiden, stalintiden … altaå at det er udførelse af ideologier der kan være kriminelt, men ikke troen på noget.. Mine tanker her til formiddag.

      • nu skal jeg allerede rette mig selv, det er ikke troen på en gud/Islam, der skaber krig og terror, men udførelsen af en ideologi, personligt sætter jeg ikke lighedstegn mellem tro/krig, for der skal ligge noget imellem der hedder en fortolkning.

        Så kunne man også sige at de kristne er terrorister for de tilhørte nazipartiet, men i sidste ende – mener jeg – det er ideologien, der frembringer krig og ikke jesus, ligeså med allah, det er ikke at man læser i koranen, men det at der er grupper fra a-z med mange fortolkninger og nogle organiserer sig i væbnet kamp, og pt synes disse grupper at vinde frem, især i pakistan og hamas er også begyndt på sharia i gaza.

        jeg har meget svært ved at forstå at venstrefløjen accepterer et sådan styre med forklaringen, ‘ at det er jo demokratisk’. Den rigitge venstrefløj er af den holdning at danmark slet ikke er særligt demokratisk anyway men fascisitsk (I kan godt høre jeg læser også ind mellem andres sites)

  2. så hellere ASMAA der smider sit tørklæde, her en hun i en demo, anklager ISRAEL for brug af biologiske våben i QASSAMSTAN

    • Nej, tak. Hvad har du gang i? ;-|

    • En udmærket video, jeg kunne ikke lade være med at grine visse steder.

      Utroligt, at mullah-krigerne ikke engang har kunnet udrydde Israel endnu, vi taler om størrelsesforholdet 1,2 mia overfor sølle 6 mio. Men vel at mærke 6 mio. som gør med de 1,2 mia. hvad der passer dem og oftest er så overlegne militært og teknologisk, at de ofte leger med dem, snarere end at smadre dem, hvilket Israel i øvrigt kunne have gjort med et snuptag, hvis de ville.

      At muslimer er ineffektive har jeg jo altid vidst, men SÅ ineffektive? Men der er jo klart, når man i stedet for at rotte sig sammen og slås mod den fælles (onde) fjende, foretrækker at skyde løs på hinanden og sprænge hinanden i luften eller opfordre til at andre gør det, mens man selv høster sin (velfortjente?) bistandshjælp i et vesteuropæisk land.

      Tænk hvis muslimerne brugte lige så meget energi på at kæmpe mod Israel militært som de gør på at kæfte op og demonstrere i VORES lande over hvor grusomme Israel er. Så ville Israel have betydeligt større problemer end de har nu.

      Mine råd til muslimerne:
      1) Forlad vores lande, hellere i går end i dag, og lov aldrig at komme tilbage. Jeg vil med glæde betale en éngangsbillet for en herboende mullah-familie.
      2) Hvis i vil udrydde Israel, så gør det dog for himlens skyld, men hvad FANDEN rager det os og hvorfor hyler i op i vores byer over det (mine ører falder snart af), tag derned og kæmp mod de israelere, hvis det er det i vil, men ellers hold jeres kæft.
      3) Hvis i gerne vil kritisere vores højtudviklede civilisation fordi den i jeres øjne er dekadent og beskidt, uren og ikke-muslimsk, så er i selvfølgelig velkommen til at gøre det fra jeres egne, ufrugtbare ørkenlande over en kop te krydret med tørret kamel-bæ EFTER at i har tilbagebetalt alt hvad i har hævet hos os af bistrandshjælp, boligtilskud, starthjælp osv. osv. Personligt gider jeg i hvert fald ikke længere at finansiere for mine egne skattepenge at blive kaldt en uren griseæder, der burde nakkes af gæster i mit eget land.
      4) Amen

      PS: Vidste i i øvrigt at HELE den muslimske verden tilsammen(!!) kun har høstet 6 nobelpriser gennem tiderne, til sammenligning med Israels 159.
      Ganske vist forbød Muhammed videnskab og kunst, men alligevel …

      • Ahh, sorry, jeg mente selvfølgelig ikke landet Israel som sådan, men jøder tilsammen, som havde fået 159 nobelpriser i alt.
        En smutter ;-)

  3. Hensigten var med videoen, hvis det er det du mener, at vise hende udtrykke en usandhed og en tale, der er bygget op som en manipulation.

    Der er også mange andre demovidoer der til tider dukker op, senste den svenske fra stoppamatchen demoen, der viser den lokale sorte september.

    Men for at blive ved emnet – om at smide tørklædet – vil anbefale denne site:

    http://womenagainstshariah.blogspot.com/

  4. jeg tror ikke asmaa smider sit tørklædet, men det ville da være en ændring, men hvis du mener mit indlæg kan misforstås som en støtte til hendes politik. så fjern indlæggene. Jeg mener blot at jeg gerne så hende smide tørklædet.

    Det har forresten været positiv kvindedag i VAN i kurdistan, der støtter kvinders rettigheder.

  5. [...] faldt jeg så over dette indslag ovre hos Anna, og synes så lige, jeg vil sige “Sådan kan det også gøres” og efter min mening en [...]

Der er lukket for kommentarer.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

