Ord til eftertanke

Fra debatten på JP:

Mørket er så småt ved at sænke sig over Europa, senest med Storbritanniens afvisning af en politiker fra et andet land, en politiker, der ikke bryder sig om muslimernes religion.

I Storbritannien har muslimerne og deres religion fået magt, som de har agt. Trusler om at gribe til religiøs vold er ofte tilstrækkeligt til at få samfundets øvrige institutioner til at rette sig efter imamernes vilje. Holland, Norge og Sverige er også så småt ved at kapitulere. I Danmark er vi godt på vej til det samme.

Hvis ikke indvandring af disse religiøse mennesker bliver erstattet af udvisninger, ender Danmark, ja hele Europa, med at få alle de samme problemer, som disse muslimer fører med sig. De passer simpelt hen ikke ind i vores kultur, og jeg vil på ingen måde acceptere noget som helst fra deres side.

I Jyllands-Posten stod der 14/2: »Intet menneske med sund fornuft vil mene, at man skal angribe religion.« Skrevet af Sherin Khankan, formand for Kritiske Muslimer.

Nu kan jeg så konstatere to ting. Jeg er et menneske, endda et meget rart menneske, men jeg har ikke sund fornuft. Og heldigvis for det i denne situation.

Et flertal af indvandrere i Danmark vil begrænse vores frihedsrettigheder.

De forlanger, at lovgivningen bør forbyde bøger og film, der angriber religion.

Så hvad gør I politikere nu fra V, S, K, R, SF og EL, der for år tilbage lukkede øjnene for det katastrofale problem, der nu er skabt?

For mig må folk tro på, hvad de vil, men det skal ikke gå ud over andre. Det skal holdes hjemme hos dem selv. Og aldrig må en religion påtvinges andre, ej heller når f.eks. muslimerne om nogle år også har flertallet her i Danmark.

Men hvordan sikrer I jer dette, jer, der til den tid er levende? Når nu det skal foregå demokratisk?

Musik til soldaterne

Vi tænker på jer!

Den “moderate musliiim”

Mikael Jalving har haft endnu et anfald af klarsyn:

Onde mennesker har beskyldt Abdul Wahid Pedersen, den jyske imam fra Nørrebro, for at tale med to tunger: én beregnet for muslimer i moskeen, en anden i forhold til den danske offentlighed. Men det er ikke længere tilfældet. Nu taler Abdul Wahid – vistnok arabisk for “Allahs slave” – Pedersen kun med én stemme. Og den er endda ikke til at tage fejl af. Jo, du læste rigtigt: Abdul Wahid Pedersen taler endelig ud om sit virkelige forhold til islam.

Det sker i et opsigtsvækkende interview til Jyllands-Posten dags dato. Jeg læste det med vantro øjne her til morgen og lige siden har jeg haft denne ubeskrivelige følelse af åbenbaring. Måske er det sådan, de udvalgte har det på den yderste dag; jeg skal ikke kunne sige det, for så langt kommer jeg aldrig. Til gengæld skinner solen i skrivende stund fra en skyfri himmel som om, Copernikus eller Galilei sad og trak elegant i trådene, og det foresvæver mig, at verden pludselig er værd at forsvare.

Det er Abdul Wahid Pedersens ord, der bringer mig i Himmerige. Hans tale er klar, ærlig, utvetydig – og fuldkommen vanvittig.

For denne flinke mand er i virkeligheden hardcore, ortodoks islamist. Hvis nogle var i tvivl om dette før, så er der ingen undskyldning for ikke at erkende det i dag. Med mindre manden lægger sag an mod avisen for bagvaskelse eller fordrejning af det, han måtte have sagt til intervieweren, så er der tale om en vaskeægte tilståelsessag.

Karen Jespersen har altså ret. Abdul Wahid Pedersen er ekstremist, og han praler endda med det.

Læs resten

Er Peter Lundin afstumpet?

Livstidsfangen Peter Lundin forlanger 100.000 kroner i erstatning fra Dansk Folkepartis leder, Pia Kjærsgaard. Ifølge Lundins advokat, Peter Hjørne, har Pia Kjærsgaard krænket den firedobbelte morders ære ved at kalde ham for afstumpet i en udsendelse på TV 2 i november.

– Hun har kaldt ham “så afstumpet, som nogen kan være”. Det er en ringeagtsytring, og mod sådanne er alle borgere i landet beskyttet, siger Peter Hjørne til Ritzau.

Det er bestemmelsen i straffelovens § 267, der er i spil. Den forbyder, at man krænker en andens ære ved fornærmelige ord eller handlinger. Og Peter Hjørne er ikke i tvivl

– Det er der helt notorisk tale om her, siger han. (læs: Det her er der penge i til min bankkonto)

OK, Peter Hjørne. Hermed kalder jeg Peter whatshisname psykopat og morder af den værste slags. Men mig kan du jo ikke få penge til din bank-konto ud af, man kan ikke barbere en skaldet. Jeg vil med god samvittighed kalde dig en opportunistisk nidding, som ikke har nogen idealer, men er villig til at være til salg for laveste fællesnævner, bare fordi du lugter penge.

Ser frem til et sagsanlæg.


Peter Hjørne:

Hvis du har en datter,
du er træt af,
så bortgift hend’ til P. Lundin.
Hvis han ikk’ sku være ledig,
så find en moderat musliiim.

Tak til Mikael for inspirationen 😀

Det Danske Sprog er en Ung Blond Pige

Yahahah-lalala:

den dansk ko blive godt nok skudt  men inden der er den blev stresset igennem nogle smalle båse med en ko bag og en foran.. og at den er blevet skudt for den så skåret halsen over men så sætte der, strøm til for at få hjerte til at banke et par ekstra gang …  halal-slagtning du tager ko ind en efter en, ellers gå de frit rundt, så bliver der en lille bøn over ko, skære så halsen over, ko dø inden for få sek (2-3) da du straks fjerner blod til hjerne og så virker den ikke mere… ” var også sådan man gjor ved gris indtil for får siden nu gas man dem kort i Co2 så de besvimer… kunne undersøges om samme metode kunne bruges ved halal-slagtning da, dyret stadig er i live, og kommer til sig selv efter få min  (er udd. normal slagter ) ( og ved også godt at normalt spisser Muslimer ikke svindkød “der er da, nogle der er ligge glad” ) og hvad har halal-slagtning og en demonstration mod naziter lige med hinanden at gøre??  men der er eller ikke noget nyt i at Vu eller KU går hånd i hånd med nazister… det så man tit i 1930erne

ROTFL!!!

Unger’n

Jeg kunne ikke dy mig. Undskyld 180 😀

Jeg gør det aldrig mer, jeg sværger, wallah

Jeg gør det aldrig mer, jeg sværger, wallah, min fætter

Jespersen, Vesselboe og Støjberg

Tænk – jeg har altid betragtet Wesselboe som en rimelig fornuftig mand, og han har lavet prognoser, som folk latterliggjorde, indtil de blev til virkelighed. Jeg er ikke ganske enig med Hr. Wesselboe i denne sag. Det får så være, her er nogle forskellige synspunkter på KJ’s udtalelser (180):

Velfærdsminister Karen Jespersen protesterede i sidste uge mod et antiradikaliseringssamarbejde mellem Københavns Kommune og Muslimernes Fællesråd med den begrundelse, at rådet angiveligt selv er en organisation for ekstremister. Men nu undsiges ministeren af partifæller i Folketinget, skriver Berlingske Tidende.

“Det giver slet ikke mening at anklage Muslimernes Fællesråd for at være en ekstremistisk organisation. Det er en paraplyorganisation for alle mulige muslimske organisationer, så Karen Jespersen sætter i virkeligheden alle muslimer i bås som ekstremister,” siger Eyvind Vesselbo, der sidder i Folketingets integrationsudvalg for Venstre, til avisen og fortsætter: “Det strider direkte imod regeringens antiradikaliseringsplan at blande sig i, hvem Københavns Kommune samarbejder med.”

Også Venstre-MF’erne Troels Christensen og Karsten Lauritzen mener, at Karen Jespersens holdning er i strid med regeringens og Venstres politik. “Jeg går ud fra, at hun tager det op på næste gruppemøde, hvis hun vil ændre Venstres politik,” siger Karsten Lauritzen.

Venstres politiske ordfører, Inger Støjberg, erklærer sig imidlertid enig med Karen Jespersen.

Regeringens holdning er helt tydelig, og det er et uddebatteret område. Jeg er helt på linje med Karen Jespersen i denne sag. Der er folk i Muslimernes Fællesråd, der ikke vil tage afstand fra stening af kvinder. Det er selvfølgelig helt uholdbart,” siger Støjberg til Berlingske Tidende.”

Der sker intet, før politikerne indser, at man ikke kan have dialog med mennesker, som kun venter på, at de bliver mange nok før de tager magten fra os. Så FAT det dog.