Karen Thisted bagtalt! Read all about it!

Nååå, hvor er det søønd for det lille pus, som selv altid kører straight ad hominem på andre. Smager din egen medicin godt?.

Ekstra Bladet:

Mit uskyldige ja til dette foretagende førte med sig, at jeg fandt ud af, at de to journalister ikke regnede mig for en skid – for at sige det mildt.

Det gør en stor del af Danmarks befolkning heller ikke, skulle jeg hilse og sige.


Under den officielle mail havde studieværten lige skrevet i hast i et malende sprog, som jeg i visse tilfælde vil skåne læserne for, at hun i grunden ikke syntes, jeg skulle være med i panelet, for jeg havde ikke ansvar for en skid.

Nu kunne jeg lige stå tidligt op et par søndage for høfligheds skyld, og så skulle jeg skiftes ud. I stedet ville hun hellere have chefredaktøren for Se og Hør eller Ekstra Bladet.

Og så trykkede hun på knappen og sendte hele molevitten ud til os alle sammen!

Det var det kig ind bag forhænget, der gjorde mig vred, for der var grimt og møgbeskidt bag det forhæng.

4 kommentarer

  1. Jeg tror ikke hun kan lide smagen, men om hun har hjerneceller nok til at se at hun er offer for sin egen medicin er nok for meget forlangt😉

  2. Jeg mener bare – hvad rager hendes stødte selvovervurdering dog den hjælpeløse danske befolkning???

  3. Ja, det da utroligt at konen tror hun kan være folkeopdrager med de rigtige meninger, hvis hun ikke er leder af et propaganda blad/tv station/program.
    Hun er nul og nix, som os andre der ikke kan få et ord indført i de politiske korrekte medier.
    Hun er en gemen statist, der stadig lefler for at få et job i medierne, derfor bruger hun sin fritid på at udgyde sine underkastende perifide meninger, for at “kvalificere” sig til et job i medie industrien.
    Billigt!!
    Eller som hendes ynglings ofre, de altid uskyldige muslimer, ville udtrykke det medieLUDER!!!

  4. Hun senest såkaldt rådgiver for den tidligere fødevareminister, der røg med et brag, nu trafikminister. Hun bor på Rådhuspladsen.

Der er lukket for kommentarer.

