Falsk “blog” i mit navn

– og den ligger på Nyhedsavisen, så gør man sig jo sine forestillinger.

Dette er den eneste blog jeg driver, og jeg ville under ingen omstændigheder oprette en blog-konto på en eller anden avis, og da slet ikke på nyhedsavisen. Og denne her har “Urius” “written all over”.

Bare så I er orienterede! Jeg har skrevet følgende brev til Avisen.dk:

Til redaktionen.

Jeg skal gøre opmærksom på (og er fra anden side ligeledes blevet tippet om), at en eller flere brugere har oprettet en falsk blog i mit navn på Avisen.dk

Det drejer sig om http://avisen.dk/blogs/anna.lyttiger/default.aspx, som jeg intet har at gøre med.

Min blog ligger på https://annalyttiger.wordpress.com, og er min eneste. Jeg lægger et kopi af dette brev på min blog.

Jeg må forlange, at I standser denne perfiditet OMGÅENDE!

Den forfalskede blog

Den forfalskede blog

Det var de ikke længe om:
Svar fra redaktionen:

Hej Anna,
Tak for din mail. Jeg beklager, at dit navn er misbrugt af en anden blogger. Der er nu ip-spærret for denne blogger, og ‘din’ blog vil blive fuldstændig fjernet på mandag.

Vh
Kristoffer Gravgaard

Tak til Avisen.dk

Tak til Avisen.dk

5 kommentarer

  1. Den er nu lukket.
    Man får i hvert fald følgende besked, hvis man følger dit link: “Den profil eller blog, som du prøver at tilgå, er enten ikke aktiveret eller også er den spærret.”

  2. Det var godt. Man skyr jo åbenbart INGEN midler for at diskreditere de radikales og de autonomes modstandere.

    Jeg vil tro, at det de her har lavet, er decideret strafbart.

    Men på en måde kan jeg ikke se mig helt fri for at være smigret en smule over, at jeg tillægges så megen betydning.

  3. Mon ikke det er vores gamle ven Shansen og konsorter, der er på spil igen?

  4. Oluf:
    Er paven katolik? Skider bjørnene i skoven?

  5. Det er det samme mønster man altid ser fra venstrefløjen og muslimerne.

    Falskhed, propaganda og løgne.

    Godt avisen handler hurtigt!

Der er lukket for kommentarer.

