Fup, Frederiksen og Pind

Hjorth-Frederiksen og Statsministeren tror åbenbart, at de kan gå på vandet. Hvis jeg kan komme til at stemme personligt på Søren, bliver det ham, som får min stemme til næste valg:

Den kraftige irettesættelse af Søren Pind var forkert, mener VU’s formand, som advarer partitoppen.

Bandbullen mod Søren Pind var en fejl.

Formanden for Venstres Ungdom, Thomas Banke, kommer nu med en direkte advarsel til både statsminister Anders Fogh Rasmussen (V) og beskæftigelsesminister Claus Hjort Frederiksen (V) i forlængelse af Venstre-toppens opgør med partifællen Søren Pind: Kraftige, offentlige irettesættelser af Venstre-folk med selvstændige holdninger kan skade engagementet i Venstres unge bagland, lyder advarslen.

“Det, der kan ødelægge håbet og troen, er, hvis hele den frivillige indsats ikke længere synes at nytte noget. Det ville være det mest demoraliserende for enhver frivillig; hvis troen og håbet bliver fjernet med en enkelt udtalelse. Det bringer mig til min pointe: Jeg kan ikke lade være med at beklage behandlingen af Søren Pind og Karsten Lauritzens liberale indspark før Venstres landsmøde,” siger VU’s formand, Thomas Banke.

Folketingsmedlemmerne Søren Pind og Karsten Lauritzen havde op til Venstres landsmøde i november efterlyst fornyelse af det borgerlige VKO-samarbejde.

