Torsdags-pin-up

Ta-taaa....

Ta-taaa....

5 kommentarer

  1. OK, så lad mig da være den første til at falde i din fælde!

    Jeg havde engang en kæreste, som mindede slående om – æh- pigen på dit billede🙂

    Det får mig forresten til at tænke på en gammel vittighed:

    En mand vågner op med frygtelige tømmermænd i fremmed seng og ser ved sin side et ualmindeligt hæsligt kvindemenneske, som ligger splitternøgen og snorker som en overmæt hvalros,

    Mandens mundhule er totalt indtørret, og til hans rædsel går det pludseligt op for ham, at der hænger en snor ud af af hans ene mundvig.

    “Kære Gud i det høje” kvækker han så godt som han nu kan, ” hvis Du er barmhjertig, så lad det være en the-pose!”

    Ja undskyld, men det er jo fredag.🙂
    God weekend.

  2. haha er det dig på billedet Anna??

    Hvor er du bare behåret!

  3. Nej, jeg passer bare på jøderne. Hodja tager sig af de kristne.
    😉

  4. Øhhh… er der ikke noget med at pædofeten muhammed ikke må vises på billeder!??

    Åhhh… det er måske en abe, jeg lod mig nok snyde af adfærden og mine briller!!!!!!!!

    MEN hva’…der er nok ikke nogen forskel🙂

  5. Ingen har nogensinde set manden. Vi hade det bedre hvornår det ikke var forskel på raser uden alle blev ens behanlet dom lort

Der er lukket for kommentarer.

