Ingen bøsser eller lesbiske i Iran! At I bare ved det!

5 kommentarer

  1. http ://www. kendantimuslimerne. blogspot. com/ | uriusoregon@gmail.com | 80.62.172.***

    Anna Lyttiger

    Og – er det er noget du er ked af, kan jeg forstå.

    http :// kendantimuslimerne. blogspot. com/

  2. Jeg kan sagtes forestille mig at I er homofobe, Shansen / Allahn.

    (80.62.172.114 = 0x503eac72.virnxx8.dynamic.dsl.tele.dk)

    Jeg har derimod intet mod bøsser, bare de holder deres seksualitet i deres privatliv.

    Ovenstående må være skrevet af Allahn – det sandsynliggøres af den fuldstændige mangel på intelligens, fatteevne og grammatik i indlægget. Og Allahn er jo med i Urius”projektet”.

    Hvad er det ellers, du finder kritisabelt ved dette indlæg? At Ahmadinejad står og dummer sig for åben mikrofon?

    Jeg forstår slet ikke, hvad du prøver at få igennem her – gør du selv?

  3. Slaske opsvulmet Shansen hader alle andre end sig selv og muslimerne!

  4. Venstrefløjens kernevælgere er korantilbedende fupflygtninge. Det er en af grundene til at de røde partier og de radigale vil lukke flere korantilbedere ind i Danmark.

  5. […] Læserbrev på posteringen “Ingen bøsser i Afghanistan…“: […]

Der er lukket for kommentarer.

