Voldtægten i Fredericia

Politiken:

Politiets mistanke mod tre drenge i en sag om voldtægt af en pige i Fredericia er blevet styrket.

Derfor vil politiet kræve drengene varetægtsfængslet i et grundlovsforhør enten tirsdag eller onsdag, oplyser Sydøstjyllands Politi. Pigen, der er 15 år, har sagt, at hun blev voldtaget på et toilet på banegården i Fredericia lørdag eftermiddag. Tre drenge skubbede hende ind på toilettet, hvor de hev bukser og trusser af hende.

Nægter sig skyldige

(Ja, selvfølgelig gør de det, de små araber-pus)

I et retsmøde i går bestemte retten, at anholdelsen af de tre drenge skulle opretholdes i tre døgn. Drengene, der er 15, 16 og 17 år, har nægtet sig skyldige. De har hævdet, at hun frivilligt gik med dem ind på toilettet.

I forbindelse med efterforskningen har politiet sikret sig både billeder fra overvågningskameraer på stationen og drengenes mobiltelefoner. Det skal blandt andet undersøges, om en af drengene optog forbrydelsen med sin telefons kamera.

Snaphanen:

Voldtægten på et 15 årigt barn på Fredericia Banegård i går. Her må være en kvindelig forsvarer, der skal ha en ordentlig røffel og tre knægte der skal have en enkeltbillet til Mellemøsten. En forvandlingsstraf kunne være familiepleje hos Søvndal, Jelved eller Vestager. Den ene araberdrengs forsvarer:

– “Det er fuldstændig oplagt, at de ikke er skyldige i voldtægt. Man hører jo så meget om, at unge piger i dag forlanger penge for sex, sagde Mette Grith Stage.

Man kan sende mail til arabernes forsvarer på adressen: mgs@trolle-law.dk

6 kommentarer

  1. jv.dk d. 11-12-08

    “Drengene forklarede, at de mødte pigen på trappen. De fik en aftale om sex i stand, hvorefter hun fulgte med gennem togtunnelen til toilettet, hvor to kroner blev lagt i automaten til dørlåsen. Inde på toilettet befandt to kvinder sig.

    De har forklaret, at de ganske vist undrede sig over, at drengene befandt sig der, men at pigen ikke så skræmt eller bange ud. Hun havde heller ikke henvendt sig til dem om hjælp.”

  2. Jeg ville heller ikke bede dem om hjælp hvis tre arabiske drenge ville voldtage mig. Jeg ville være bange for de ville slå mig ihjel så. Desuden er det ikke sikkert at drengene havde lagt op til det endnu.
    Og med hensyn til Mette stage … Hvad i alverden bilder hun sig ind, at hentyde at en 15 årig pige protistuere sig selv når hun var jomfru!. Hvad i alverden …——!”.

  3. Jeg kan kun rose broderen og faderen for den stædige, vedholdende og rolige måde de har arbejdet for deres bror/søn og hans kammerater på. Jeg så udsendelsen i tv2, det var fornem journalistik.
    Mht pigen: klart, hun har begået noget forfærdeligt, ingen tvivl om det; men jeg har ondt af alle 4 unge mennesker, der åbenbart ikke har fået så meget støtte, at de v’ed, hvad konsekvenser deres ungdommelige fejltrin kan have. De er trods alt 15 år og derover.

    • Og pigens liv er ødelagt. Hun er selvfølgelig blevet truet til at ændre forklaring – det ses jo tydeligt på den muhamedanske modus operandi med at filme med skjult kamera – og alt det, vi ikke har hørt om. At det så er svært at bevise, er bare ærgerligt. Jeg håber bare, at en af røvhullerne forsøger sig med en af pigerne jeg træner Wing Tsun sammen med – eller mig, men jeg er nok for gammel til at være i risikogruppen.

  4. http://jp.dk/indland/krimi/article1999521.ece

    Hvis tøzerne ligger og roder med perkere, ved de selv, hvad de risikerer.

    • Desuden er jeg stadig ikke overbevist om, at hun ikke er blevet “moderat presset” til at “tilstå”. Vi ved jo, hvordan muhamedanerne ser på “vantro”, danske lyshårede “ludere”, ikke?

      Det må jo være deres egne mødre der er billige ludere, hvis de tænker på den måde. Hvor får de det dog fra?

Der er lukket for kommentarer.

