Bwaharharhar V

Troldmanden fra Det røde Kors

Det var en glad Jørgen Poulsen, der her til aften afslørede, at partiskiftet til Det Radikale Venstre er “som at komme hjem til familien”.

Hvordan bliver din profil hos de radikale?
“Jeg vil støtte Det Radikale Venstre i deres partiprogram og særligt inden for social-, miljø- og udenrigspolitik. Jeg vil bringe det åbne Danmark tilbage.

Hvad kan du give de radikale?
Loyalitet – og en mand, der er tro mod sine holdninger.

Eh – Jørgen – hvad er det lige for en mand, du har tænkt dig at give til de radikale? Hvad hedder han?

Gør os allesammen en tjeneste, Jørgen – udslet de sidste, usle rester af Det radikale Venstre. Det er jo dit speciale at være en elefant i en glasbutik.

Røde Kors, Ny Alliance – alle gode gange tre! Go for it!

😀

2 kommentarer

  1. Yup, fedt han har meldt sig ind i RV!

    Kommer i tanke om en en historie om den gode Jørgen Poulsen.

    Han blev arresteret kortvarigt – i et eller andet land på Balkan (tror jeg) – fordi han stod på altanen til sit hotelværelse og talte i satellit-telefon under et bombeangreb på den by han var i. Myndighederne troede han deltog i koordinationen af angrebet.

    Den gang tænkte jeg wow… sejt, han er allerede i gang med at arrangere nødhjælp til indbyggerne i byen.

    I dag er jeg sgu’ overbevist om, at han ringede hjem til sin børsmægler.

  2. Lad os håbe at han kan banke R ned på 1,99% af stemmerne…

Der er lukket for kommentarer.

