Min mening om Dansk Folkeparti

Bortset fra indvandrings-politikken (som er det vigtigste samfundsproblem overhovedet) og EU-politikken, er DF lige til at lukke op og s**de i. Efterhånden er de blevet mere socialdemokratiske end Poul “Styrthjelm” Nyrop Rasmussen.

Når jeg alligevel stemmer på dem, er det udelukkende på grund af EU- og indvandringspolitikken, selv om jeg ville foretrække ægte liberalisme (altså langt fra Venstres opfattelse, tilsyneladende) kombineret med en ordentlig, restriktiv indvandrings- og repatrieringspolitik. Og sådan tror jeg, mange andre også har det.

Politiske partier, som tror, at man kan løse nogen som helst problemer ved at adfærdsregulere befolkningen ned i de små detaljer, kan jeg ikke bruge til noget. Hvis folk absolut VIL være selvdestruktive, er det deres eget valg, og deres eget liv. Det kan man ikke lovgive og kontrollere sig ud af.

Hvis nogen fra DF’s partiorganisation læser dette, kan jeg fortælle, at det er af denne årsag, at jeg fra og med indeværende år er ophørt med at betale kontingent.

Bare sådan til orientering.

14 kommentarer

  1. Anna, hvor gammel er du egentlig? Du spiller stor, men må jeg nok ikke adopterer dig, så når du meget snart kommer på plejehjem, kan jeg komme og besøge dig for med den grovhed og så vulgær du er, kommer du til at mangle venner i livet.

    Lad os så se om dine venner fra Dansk Folkeparti kommer forbi dig. Pia K. har ikke engang gidet at gå forbi Glistrups grav – sørgeligt.

  2. Og Gylle: “… til nogen som har heilet”…?

    Se lige det her billede af dine idoler fra Hamas, din idiot, narrøv, tåbe, dummkopf…

  3. Det er virkelig en dybt intelektuel politisk diskution du fører, fr. Lyttiger.
    Yderst diplomatisk og fuld af forståelse for andres meninger.
    Man mærker virkelig hvordan du har studeret østens religioner og har lært at bevare fatningen. Ligeledes virker du slet ikke spor racistisk, for man kan vel ikke kalde det racistisk at have angst for “de fremmedes indvandring”?Det vel kun naturligt!
    Og selvfølgelig tilhører denne jord dig, du fortjener den, du har gjort noget for menneskeheden, og du er klart et bedre menneske end alle andre mennesker tilsammen.
    Og ja, alle de som tjener gennemsnitligt 1000$ om året, modsat vores gennemsnitlige 32.000 $, er naturligvis bare nogle udbyttende nassere, som sikkert ikke engang gider arbejde, men meget hellere vil kaste med sten.
    Alle dine rejser (som verden må have haft umådelig stor glæde af)
    kunne have lært dig noget om åbenhed, medmenneskelighed og venlighed. Og høflighed.
    Med venlig hilsen
    Poul Hansen

  4. Du kan ikke læse inden ad, og får tydeligvis al din politiske information fra – Politiken og Informatíon. Eller skyder jeg for højt? Måske læser du kun “Nyhedsavisen”, som – ligesom alle andre MSM blot leverer bevidstløse afskrifter af al-Ritzau’s depecher.

    Jeg er sandelig åben overfor nyt fra Verden, men islam – der er jeg stået af. Islam er en nazi-ideologi, som skal bekæmpes med alle lovlige midler. Er du måske jøde-hader og dermed selv racist? Islam er en verdensanskuelse, jødedom er en race. Jeg føler helt klart, at du pukker på mig, fordi du tror at jeg er dansk nationalist med jødisk baggrund?

    Mht til dem som tjener 1000$ bor de i lande, hvor Fr. Lyttiger snildt klarer sig for sv. t. 10 kroner om dagen gennem et helt år. Så er der heller ikke til spa-bade og uhæmmet druk, jeg rejser på en anden måde, for at møde mennesker og lære sprog. Tum samashte?

    Lad mig gentage for Prins Knud: Islam er ikke en race – jeg er inderligt, bedøvende ligeglad med, om fascisterne hedder Mullah Badullah eller Reino Arild Pedersen.

    Fat det!

Der er lukket for kommentarer.

