Rene ord

Hatten af for Søren Pind – han og Morten Messerschmidt er efterhånden de eneste to politikere, jeg ville stemme personligt på.

Lad mig være fuldstændig klar i mælet: Den vestlige verden kan ikke leve med, at Iran får atomvåben. Så hellere krigen, skriver Søren Pind.

Voltaire sagde engang, at det bedste ofte var det godes værste fjende. Burke bemærkede, at det eneste der skulle til, for at det onde vandt, var at det gode intet gjorde.

Læs det hele her

En kommentar

  1. Hold nu kæft med alle de krige, de har jo aldrig løst en problem uden at starte et nyt! Jeg tror bare at vi giver Iran mere Taletid end de fortjener1

    Helt ærligt havde iran virkelig haft de “seje” raketter som kunne nå helt over til israel, ville det være “dejligt” hvis de angreb israel, for så ved vi at det ikke er et PR-stunt!

    Men anyhow, hvis jeg vil vælge at tro på et gruppe, så er det Hizbollah Jeg tror på! og det eneste grund er at de i det mindste ikke sætter et højt mål for deres raketters rækkevide!

Der er lukket for kommentarer.

