Britains never, ever, ever shall be slaves…

Men dhimmier, det er de allerede. De gejstelige såkaldt “kristne” er de værste, ligesom Keld Holm, “biskoppen” i Århus. Nu kan dommerstanden også mænge sig i halal-selskabet. Great Brittanistan. Salamien skæres kortere, skive for skive. Læs det hele.

Først på året kom ærkebiskoppen af Canterbury, Rowan Williams, i voldsomt stormvejr, fordi han i en tale argumenterede for, at det skulle være muligt at bruge muslimsk sharialovgivning til at løse en række sager.

Nu har landets øverste dommer, lord Nicholas Phillips, genåbnet debatten. Det skete i en tale til det muslimske råd i London, hvor han sagde, at der var en udbredt misforståelse af sharia.

– Der er ingen grund til, at shariaprincipper eller anden religiøs kodeks ikke kan bruges som basis for mægling, og at hvis aftalen bliver brudt, så skal sanktionerne hentes i britisk lov, mener Lord Phillips.

10 kommentarer

  1. på tirsdag inden jeg rejser😛

  2. Beklager, dels skal jeg have mine rottweilere med, dels skal der serveres svinekød og brændevin i rigelige mængder.

    Og jeg spiser ikke mad lavet i gryder, som har været brugt til halal-mad.

  3. @ Anna

    Det plejer altid at være mig der provokere folk, for jeg kan ikke provokeres….og det med dine rottweiler, så de ikke velkomne hjem hos mig, på grund af min allergi😀

    Hvem sagde der skal serveres mad? rolig nu! jeg er trods alt en dreng, Mad er noget piger skal lave…det har naturen forud bestemt…Mænd er jagerne og kvinderne passer huset, det er ikke for sjovt i kan multitaske vel?😛

  4. “forudbestemt” ikke “forud bestemt”

Der er lukket for kommentarer.

