2001

For my american readers: To all the families and friends to the victims of islamic terror, who surely still must be mourning their losses, my deepest and sincere condolences. I was amazed by the courage of the NY Firebrigade and NYPD.

I have made it a tradition to put two lit candles in my window every evening of September 11th since that horrible day.

Intet er glemt!

Intet er glemt! | Nothing is forgotten!

Kan I huske, hvad I lavede den dag? Jeg var på arbejde, og min kollega sagde forbløffet, at der var fløjet et fly ind i WTC. Vi var begge enige om, at det var en forfærdelig ulykke. På vejen hjem fra arbejde, fik jeg så at vide, at det andet tårn var ramt. Så vidste jeg, at det ikke var et tilfælde…

Do you remember what you did on that day? I was working, and my colleague said in amazement that a plane had crashed into one of the WTC towers. We both agreed it was a horrible accident. On my way home from work I heard the other tower had been struck. I knew then, that it wasn’t a coincidence…

Er tekst nødvenidg?

Er tekst nødvendig? | Are words neccessary?

No Excuses for Terror

No Excuses for Terror

Atlas Shrugs har en hel del 911-relaterede videoer fra et islamisk synspunkt liggende.

Danske mediers dækning af dagen | Major danish media covering the incident:

180Grader – no mention
Berlingske Tidende
BT – no mention
Danmarks Radio
, the country’s state-driven TV/Radio: A female “researcher” eufemizing terror.
Ekstra Bladet
Information
Jyllands-Posten
Kristeligt Dagblad – no mention
MetroExpress
Politiken
TV2
Urban – no mention

2 kommentarer

  1. 911 er vor generations Pearl Harbour. Verden blev aldrig den samme.

    Det er muligt MSM har glemt, men det har vi andre ikke! Og det vil vi aldrig gøre!

  2. Flot indlæg, som jeg også har linket til ovre hos mig. Håber da du kigger over forbi. Dyreven er du også, og som du kan se, så er jeg også. Desværre har jeg fået opdateret, så siden “om mig” ligger ikke umiddelbart synlig, men hvis du kigger under “mest læste indlæg” så er den der. Håber du har en god weekend!

Der er lukket for kommentarer.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

